Sunday, March 1, 2009

boo hoo...
erm...
i did nothing again today..
and....these 2 days were cold..
im like..loving the weather...
so...nothing much to say today...
will blog again soon..
tata...




你常问我,我到底放得下他吗?
其实,是我自己选择不要忘记他!
我曾经努力的试着忘记,但我怎么也忘不了。
既然忘不了,我选择把他深深的埋在心里,
他就成为我生命中的其中一段故事。
我会试着不往回看,只向未来看齐。
朋友,千万别担心我!
没有他的日子我会活得更好!
爱你们喔,muacks!!!

0 comments: